رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده در سایت ستاد نوسازی ناوگان ثبت‌نام کنند

به گزارش قدس آنلاین، «مهران سالاریه» با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، افزود: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

وی تصریح‌کرد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

این مسوول با تاکید بر این که ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، خاطرنشان‌کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

وی با بیان اینکه مراکز اسقاط نیز مکلفند فقط از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، خاطرنشان‌کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سالاریه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این زمینه را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.