رسانه‌های عبری از مشاجره وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سرویس شاباک در پی درگیری‌ها با نیروهای صهیونیستی در جولان اشغالی و تصمیم رژیم برای توقف پروژه توربین‌های بادی خبر دادند.

جزئیات دعوای وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس شاباک

به گزارش قدس آنلاین، یک شبکه عبری زبان اعلام کرد، گفت‌وگوی تلفنی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رونن بار، رئیس سرویس شاباک به مشاجره کشید و در آن بن گویر به توصیه سرویس‌های امنیتی درباره توقف پروژه توربین‌های بادی در جولان اشغالی اعتراض کرد.

بن گویر در این مشاجره، تلاش اهالی جولان برای مقابله با تجاوز به خاک خود و تجاوز تروریستی شهرک نشینان در کرانه باختری را با هم مقایسه کرد و گفت: اگر آنها عضو انجمن "جوانان تپه‌ها" بودند، شما فورا آنها را مجازات می‌کردید. اگر آنجا تهدیدی باشد باید با آن برخورد شود.

رونن بار هم در جواب پاسخ داد: اقدامات انجمن جوانان تپه‌ها به تمام معنا تروریستی و آسیب زدن به همه شهروندان صهیونیستی است. این بسیار خطرناک است.

بن گویر هم گفت: اقدامات آشوبگران دروزی‌ها در جولان اشغالی هم خطرناک است، آنها به پلیس تیراندازی کردند و تلاش داشتند به مرکز پلیس یورش ببرند.

این شبکه عبری زبان اعلام کرد، این مکالمه با فریاد دو طرف پایان یافت؛ رونن بار گفت، فرقی ندارد باید با همه شورشی‌ها در همه جا برخورد شود؛ اما بین برخورد با شورشیان و برخورد با یک طائفه به شکل گروهی خیلی باهم فرق دارند. برخورد با یک طائفه به شکل گروهی درست نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.