سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: راه‌کارهای رسیدن به حق پخش تلویزیونی در جلسه هئیت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت زیرا این مساله منبع درآمد مهمی در دنیای فوتبال است.

اصولی: حق پخش منبع درآمد مهمی در فوتبال است/ روی قراردادها نظارت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اولین موضوع حق پخش تلویزیونی بود که به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی فوتبال در دنیا شناخته می‌شود. با توجه به جمیع جهات و ضرورت‌ها در تامین منابع مالی فوتبال ملی و باشگاهی حق پخش مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعضای هیئت رئیسه با تاکید بر این حق و پیگیری احقاق حقوق فوتبال و رسیدن به درآمد سالم و پایدار الزام داشتند و در نهایت مصوب شد در چارچوب آئین‌نامه‌های مالی با بررسی پیشنهادها پخش تلویزیونی در IPTV(تلویزیون پروتکل اینترنت/پخش مستقیم محتوای ویدئویی از طریق اینترنت) عقد قرارداد به عنوان شریک و همکار با یکی از این موارد در چارچوب مقررات مالی انجام شود تا این حق و ظرفیتی که می‌تواند فوتبال را به کسب درآمد پایدار برساند، محقق شود.

اصولی ادامه داد: تصویب پروژه‌های فوروارد/ FORWARD که فیفا برای توسعه فوتبال و زیرساخت‌ها و امکان ورزشی در نظر دارد نیز مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت. نزدیک به ۲ سال است که فدراسیون پیشنهادی در این حوزه نداده بود و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت. توسعه فوتبال موجب می‌شود تا از طریق فیفا بتوانیم منابع مالی را جذب کنیم و زیرساخت‌های لازم را در فوتبال زنان و مردان، ساحلی و فوتسال ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال، اضافه کرد: موضوع آئین‌نامه کارگزاران حوزه فوتبال هم بررسی شد و اعضای هئیت رئیسه، ایرادات موجود را مطرح کرده و اصلاحات انجام شد تا موضوع آئین‌نامه مدیران برنامه‌ بازیکنان در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: همکاران ما در حوزه آی‌تی و فضای مجازی، تلاش می‌کنند و برای سالم‌ و ایمن‌سازی در ارتباطات اداری اقداماتی انجام شده که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دستورالعمل ناظر بر قراردادهای ورزشکاران و سقف بودجه باشگاه‌ها و عوامل لیگ یک و لیگ برتر هم مطرح شد که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.