معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت فارس موجب خواهد شد تا انتهای سال ۷۴۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان اضافه شود.

افزوده شدن ۷۴۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی فارس

به گزارش قدس آنلاین،  سید ابوالفضل هاشمی‌اصل صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از ۶۸ مرکز درمانی نظیر بیمارستان‌های دولتی در شهرستان شیراز که شامل شهر شیراز و شهرهای تابعه این شهرستان بوده در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی اضافه کرد: طی سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۷۶ پروژه عمرانی در استان فارس فعال بود که بعد از گذشته یک سال و در انتهای سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۵ کلان پروژه بهداشت و درمان در استان تکمیل شد.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۱۲۶ پروژه عمرانی در استان فارس فعال بوده که برای تکمیل این طرح‌ها بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده این در حالی است که این طرح‌های عمرانی از ۲۵ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در حوزه آموزش نیز ۵ پروژه با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد وجود دارد که مقرر شده تا پایان امسال عملیات اجرایی آنها کامل شود؛ دانشکده تغذیه در سایت صدرا، مرکز جامع آزمون‌ها، دانشکده پیراپزشکی ارسنجان و بازسازی ساختمان شماره یک دانشکده پزشکی شیراز، بخشی از این پروژه‌ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.