فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عزت کنونی کشور ثمره ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهداست، گفت: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها امروز به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از قرارگاه راهبردی کربلا «پایگاه منتظران شهادت» بازدید  و در سخنانی اظهار کرد: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان گفت: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مرزهای اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل گردیدند.

وی افزود: امروز آمریکایی ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می فهمند. عزت کنونی کشور ما ثمره ی ولایت پذیری و به برکت خون مطهر شهداست.

در ادامه، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه نیز در در سخنانی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت تمام مانند «ید واحده» در برابر اهریمن زمان یعنی آمریکای جهانخوار ایستاده است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، آسمان و به ویژه در قلوب مردم ایران اسلامی و کشورهای آزاده و مقاوم جهان بی‌نظیر است.

سردار خادم سیدالشهدا با برشماری اقدامات محرومیت زدایی این قرارگاه در بخش‌های مهندسی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم کم بضاعت مالی و روستانشینان نوار مرزی خاطرنشان کرد: آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان خوزستان، اعزام گروه‌های متخصص پزشکی و مداوای بیش از ۲۰ هزار نفر از بیماران، فنس‌کشی نخیلات، واگذاری بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی، ساخت و اهداء ۱۰ دستگاه بالابر نخل، بازسازی ۱۰۰ مسجد در جدار مرزی، ساخت ۴۰۰ باب منزل مسکونی در شهرهای آبادان و خرمشهر، واگذاری ۳۰ دستگاه آب شیرین کن از جمله فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا است.

در پایان این دیدار معنوی و صمیمانه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا از یادمان پایگاه منتظران شهادت و کارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.