مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ضمن دعوت مردم به مشارکت در تامین گوشت برای نیازمندان گفت: ۷۰۰ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی در قالب پویش «نذر قربانی» به مناسبت عید سعید قربان هستند. 

پویش نذر قربانی در ۷۰۰ پایگاه کمیته امداد خراسان رضوی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی با اشاره به اجرای آیین «نذر قربانی» در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی نیکوکاران در عید قربان، برای توزیع بین نیازمندان هستند. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۶۵۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و ۴۱ پایگاه کمیته امداد در استان جهت جمع آوری نذورات قربانی آماده هستند، افزود: در روز عید قربان پایگاههای مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در مساجد و  کشتارگاهها جهت دریافت نذورات قربانی دایر خواهند بود. 

وی به روش های غیرحضوری پرداخت نذورات قربانی پرداخت و گفت: کد دستوری # ۰۵۱* ۸۸۷۷ *، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۳۴۲ پیش بینی شده است و مردم می توانند در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند. 

سلم آبادی بیان کرد: گوسفندان اهدایی، ذبح آنها در روز عید قربان در محل کشتارگاههای تحت نظارت دامپزشکی انجام می شود و در روز عید قربان به صورت نمادین ۲۰۰ راس گوسفند در کشارگاه صنعتی مشهد  ذبح خواهند شد. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به حمل و ذبح رایگان دام جهت دام های اهدایی توسط نیکوکاران به کمیته امداد، افزود: هدف گذاری در عید قربان سال جاری جمع آوری ۵۰میلیارد تومان کمک های مردم به صورت نقد و گوشت در پویش «نذر قربانی» است و برنامه ریزی شده است در همان روز بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود.  

وی گفت: سال گذشته نیکوکاران استان ۴۴ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد (گوشت) در پویش نذر قربانی مشارکت داشته اند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.