جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند، مرزهای کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

حضور ارتش در ۱۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور و رصد با تجهیزات نوین

به گزارش قدس آنلاین، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اختتامیه هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانش‌آموزان درجه‌داری آموزشگاه‌های ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های استکبار جهانی را تحت رهبری امام راحل تا شروع جنگ تحمیلی خنثی و در این مسیر سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرد. ارتش همچنین هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده و همه مأموریت‌های خود را تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا با سربلندی پشت سر گذاشته است.

نعمتی در ادامه تصریح کرد: نیروهای ارتش در تمامی مرزهای کشور حضور دارند و شبانه‌روز مشغول حفظ و حراست از مرزها هستند، ارتش همواره در کنار سایر نیروهای مسلح مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی تاکید کرد: ما در هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور داریم تا امنیت برقرار باشد و مردم با خیال راحت به زندگی خود بپردازند. مرزهای کشور به تجهیزات نوین مجهز هستند و مداوم پایش می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: مردم کشورمان از ارتش توقع دارند در زمان وقوع بلایای طبیعی جزو اولین نفرهایی باشند که به یاری آن‌ها می‌شتابند. شما در ارتشی وارد شدید که در دوران ویروس منحوس کردنا در اولین ساعات همه‌گیری این ویروس در بین مردم حضور یافت و بلافاصله بیمارستان‌های صحرایی ایجاد و خدمات بسیاری به مردم ارائه کرد.

وی اظهار داشت: ارتش در سال‌های پس از انقلاب در همه میدان‌ها ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و آمادگی خود را در جهت حفظ و حراست از مملکت ثابت کرده و هر جا که نیاز باشد، شما جوانان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آنجا حضور پیدا کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.