فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقینا در سالجاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستورکار پدافند هوایی ارتش است.

امیر صباحی‌فرد: تولید تجهیزات پیشرفته بردبلند در دستورکار پدافند هوایی ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پیش از ظهر امروز به طور سرزده از یگان عملیاتی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو واقع در شرق پایتخت بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی حساس را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش‌های احتمالی پیش رو، یقینا در سالجاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستورکار پدافند هوایی ارتش است.

وی، افزود: کارآمدی پدافند هوایی ارتش در تسلط کامل بر مرزهای هوایی کشورمان بیانگر رصد و پایش دقیق مهندسان و متخصصان پدافندی در هزاران نقطه پدافندی کشور است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه تلاش و جهاد شبانه‌روزی مرزبانان آسمان کشورمان در راستای آرامش و آسودگی خاطر شهروندان ایران اسلامی است، اظهار کرد: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده، یقینا این بالندگی و اقتدار مرهون همت و تلاش جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علوم پدافندی است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.