وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای از اجرای عملیات مشترک با روسیه علیه گروه‌های تروریستی در ادلب خبر داد.

بیانیه وزارت دفاع سوریه درباره حمله علیه تروریست‌ها در ادلب

به گزارش قدس آنلاین، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای از پاسخ به حملات گروه‌های تروریستی علیه غیرنظامیان در حومه «حماة» خبر داد.

پس از آنکه، صبح امروز چهارشنبه تروریست‌های «جبهه النصره»، شهرک «جورین» در حومه «حماه» سوریه را هدف خمپاره قرار دادند،  پرواز جنگنده‌ها و هواپیماهای شناسایی بر فراز ادلب و حومه آن و حومه شمالی حلب آغاز شد.

به اعلام منابع محلی، پاسخ به این حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها با توپخانه سنگین ارتش سوریه آغاز شد و محورهای حومه غربی حلب و محورهای جبل الزاویه در جنوب ادلب هدف قرار گرفت. سپس نیروی هوایی روسیه وارد میدان شد و جنوب ادلب را بمباران کرد. 

در این بیانیه آمده است که در پاسخ به تجاوزات روزمره گروه‌های تروریستی علیه غیرنظامیان در مناطق مسکونی حومه حماة، نیروهای سوریه با مشارکت نیروهای روسی حملات هوایی و موشکی دقیق و بی‌سابقه‌ای علیه گروه‌های تروریستی و مقرهای آن‌ها در منطقه جبل الأربعین در حومه ادلب انجام دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در این بیانیه آمده است که مقرها و مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی به همراه سلاح، مهمات، تجهیزات شنود و پهپادها و غیره هدف قرار گرفت.

در این بیانیه همچنین آمده است که در حمله مذکور مقرهای تروریست‌ها به صورت کامل تخریب و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند و در میان کشته‌ها تعدادی از سرکرده‌های گروه‌های تروریستی وجود دارند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.