محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی قصد دارد با به صحنه بردن استعدادهای عرصه موسیقی و آواز، طرح «هنر برای همه» را احیا کند.

محمد معتمدی «هنر برای همه» را احیا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین مسابقه استعدادیابی خوانندگی «آوای جادویی» به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی از اسفندماه سال گذشته پنجشنبه‌ها به صورت هفتگی از پلتفرم فیلم‌نت به شکل اختصاصی پخش می‌شود.

محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی در این مسابقه به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی اجرای «آوای جادویی» را برعهده دارد.

معتمدی در روزهای اخیر و در تازه‌ترین برنامه از مجموعه «آوای جادویی» پیشنهادی ویژه برای حمایت از استعدادهای عرصه موسیقی ارائه کرد.

وی در این برنامه گفت: «سال‌ها پیش طرحی داشتم به نام «هنر برای همه» که کارکردش این بود که برای خوب شدن حال مردم و جامعه، هنرمندان بیایند و برای مردم اجرا بگذارند. اجراهایی که بلیت‌هایش برای تمام اقشار جامعه قابل تهیه باشد. خودم به عنوان اولین نفر این کار را کردم.

من این آمادگی را دارم که تمام افرادی که در این برنامه بوده‌اند را جمع کنم و ضمن تولید اثر، آنها را به صحنه ببریم.

این می‌تواند سربازی فرهنگی و هنریِ این هنرجویان باشد که صداهای خوبی دارند.»

پس از منتشر شدن سخنان معتمدی در فضای مجازی، امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در واکنش به آن، در صفحه شخصی‌ خود در فضای مجازی نوشت: «تمامی ظرفیت‌های هنری مناطق بیست و دوگانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ اعم از تخصصی و فرهنگی؛ مانند پردیس تئاتر تهران را در خدمت این حرکت شایسته و خودجوش و ارزشمند قرار خواهیم داد. جناب آقای محمد معتمدی، بسم الله...»

در ادامه، امین اشرفی مسئول پردیس تئاتر تهران هم به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «با هماهنگی امیرحسین خان سمیعی، پردیس تئاتر تهران آمادگی کامل برای میزبانی از شما(معتمدی) و اجرای برنامه‌هایتان را دارد. یا علی...»

به این ترتیب به زودی باید منتظر برگزاری رویداد «هنر برای همه» باشیم که ایده و طرحی از سوی معتمدی است.

این خواننده موسیقی سنتی سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار ایده برگزاری رویداد «هنر برای همه» را ارائه کرد که در آن سال هم این برنامه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عملی شد. در آن سال معتمدی کنسرتی در پردیس تئاتر تهران برگزار کرد که قیمت بلیت‌هایش فقط ۲۵ هزار تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.