۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 889658

نیمار، ستاره برزیلی، در آستانه بازگشت به بارسلونا است اما دستمزد بالای او باعث شده که این انتقال به مشکل بخورد.

نیمار در یک قدمی بارسا: فقط یک مشکل داریم!

نیمار تصمیمش را برای جدایی از پاری سن ژرمن گرفته و دیگر قصد ندارد به حضورش در این تیم در فصل آینده ادامه دهد. 

اعتراض شدید هواداران پی اس جی به لیونل مسی و این بازیکن برزیلی که در چند ماه گذشته از کنترل خارج شده و حتی منجر به برگزاری تجمع مقابل خانه او شد باعث شده که او دیگر حاضر نباشد با پیراهن این تیم به میدان برود. 

در چند هفته اخیر نام باشگاه‌های بسیاری در کنار نام این ستاره پی اس جی مطرح شده و بسیاری انتظار داشتند که او به لیگ برتر انگلیس و یکی از دو باشگاه نیوکسل یا منچستریونایتد ملحق شود. 

با این حال، نیمار علاقه زیادی دارد که بار دیگر به بارسلونا برگردد و بتواند تحت هدایت ژاوی که پیش از این هم تیمی او بود به میدان برود. هرچند ژاوی پیش از این گفته بود که تمایلی به جذب او ندارد. 

حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که ناکامی بارسا در بازگرداندن مسی باعث شده که آنها به صورت جدی به دنبال جذب دوباره نیمار باشند و تمامی کارهای مربوط به انتقال او به این تیم انجام شده است. 

تنها مشکلی که بر سر راه نهایی شدن این انتقال وجود دارد، مشکل دستمزد بالای نیمار است. قوانین سختگیرانه فرپلی مالی لالیگا دست بارسا را در این زمینه بسته و مدیران این باشگاه به او اعلام کرده‌اند که این انتقال تنها در صورت نهایی خواهد شد که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.