۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 889745

مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق شرکت توانیر گفت: تا کنون ۲۵ میلیارد تومان خسارت برقی برای سال گذشته پرداخت شده و اکنون منتظر تعیین تکلیف شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۲ هستیم.

۲۵ میلیارد تومان خسارت برقی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالامیر یاقوتی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارت برقی، اظهار کرد: در ارتباط با خسارات سال ۱۴۰۱ تا کنون  ۱۵ هزار ۸۲۶ پرونده خسارت آتش‌سوزی ناشی از برق ثبت شده و ۱۴ هزار و ۹۶۰ پرونده تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: همچنین از مجموع ۸۶۷ پرونده باقیمانده ۵۹۷ پرونده دارای نقص مدرک است که امید است با همکاری مشترکان خسارت دیده به سرعت رسیدگی و تعیین تکلیف شود. بر اساس برنامه ریزی انجام شده در صورت همکاری مشترکان خسارت دیده تا پایان تیرماه تمامی پرونده های ثبت شده سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیر کل امور انرژی و مشتریان صنعت برق شرکت توانیر با اشاره به آخرین وضعیت میزان خسارات پرداختی از سوی بیمه برای سال ۱۴۰۱، گفت: تا کنون ۲۵ میلیارد تومان خسارت برقی پرداخت شده و مابقی نیز تا پایان این ماه تعیین تکلیف می‌شود.

یاقوتی در ارتباط با تعیین تکلیف پرونده‌های خسارت آتش سوزی ناشی از برق در سال‌جاری، گفت: برای قرارداد سال ۱۴۰۲ بیمه برق مشترکان تشریفات برگزاری مناقصه در حال انجام است. امید است با استقبال شرکت‌های بیمه گر شرکت مربوطه تا پایان مرداد ماه تعیین شود.

به گفته وی در صورت تعیین شرکت بیمه گر در تاریخ مشخص شده مطمئناً پرونده خسارات سال ۱۴۰۲ تا پایان آبان ماه بروز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.