نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به شهرستان بم، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی اختصاص داده شد که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بم در سفر رئیس‌جمهور

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۱ تیرماه در بازدید از پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۶ پروژه این بیمارستان با قرارداد ۱۳ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شد که ساخت این پروژه بطول انجامید و پیمانکار خلع ید شد و قرار داد بعدی ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شد که آن هم به نتیجه نرسید.

وی افزود: قرارداد دیگری بسته شده که فعلاً با در حال انجام عملیات پروژه هستند.

غضنفرآبادی گفت: با توجه به قرارداد ساخت و تحویل ۲۴ ماهه، روند ساخت پروژه طولانی شده که امیدواریم پس از تزریق اعتبارات این پروژه به اتمام برسد.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس افزود: بیمارستان پاستور بم به عنوان تنها بیمارستان دولتی به بیماران شهرستان‌های جنوب شرق استان کرمان خدمات رسانی می‌کند.

وی اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در بیمارستان پاستور فضاهای درمانی دیگری ایجاد شده، باز هم جوابگو نیست و این شهرستان نیازمند یک بیمارستان دیگر است تا با داشتن دانشگاه علوم پزشکی بحث آموزش را نیز پوشش بدهد.

غضنفرآبادی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان بم، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی اختصاص داده شد که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

وی یادآور شد: در بازدیدی که از پروژه بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی داشتیم، اعلام شد بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیشرفت قابل قبولی نیست.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات بیشتری دارد که ان‌شاءالله در بودجه سال ۱۴۰۳ اعتبارات چشمگیری تخصیص داده شود و امیدواریم پس از تزریق اعتبارات این پروژه به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.