تیم‌های والیبال نشسته زنان و مردان ایران در نخستین گام خود در قهرمانی آسیا موفق به شکست حریفان خود شدند.

شروع مقتدرانه والیبال نشسته ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، رقابت والیبال نشسته قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان در حالی برگزاری است قهرمان این دوره از رقابت‌های جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب خواهد کرد. تیم والیبال نشسته ایران با قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بوسنی موفق به کسب سهمیه شده بود.

تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های هند، چین و کره‌جنوبی همگروه است. تیم ایران در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی این رقابت‌ها موفق شد تیم هند را به نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

شاگردان هادی رضایی در ست نخست این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر پنج به برتری رسیدند. همچنین تیم والیبال نشته ایران در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ برابر هندی ها به برتری رسید. ست سوم این مسابقه نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در دومین دیدار فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم چین خواهد رفت. این مسابقه از ساعت ۱۳ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

همچنین تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود برابر تیم کره جنوبی به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان بریانیان به پایان رسید. تیم ملی بانوان ۲۵ بر ۱۱ در ست اول، ۲۵ بر ۳ در ست دوم و ۲۵ بر ۶ در ست سوم از سد حریف خود عبور کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.