مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: متاسفانه هنوز در مدیریت مصرف آب متناسب با شرایط موجود خشکسالی و خشکسالی شدید در استان موفق عمل نکرده‌ایم.

مدیریت مصرف آب تناسبی با خشکسالی شدید ندارد

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: شعار "مصرف آب نصف" تنها یک شعار نیست بلکه راهکاری برای گذر از بحران بی سابقه طی ۶ دهه گذشته و وضعیت خاص استان در زمینه کم آبی و کم بارشی است که باید همه مردم و اقشار در بخشهای مختلف و دستگاهها و مجموعه های مختلف به ضرورت آن پی ببرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: با همکاری مردم است که میتوانیم به تامین آب پایدار برسیم و کماکان تلاش ها در حال انجام است و امید داریم دستگاهها و مجموعه های مسوول از جمله شهرداری مشهد، جهاد کشاورزی و غیره در این زمینه بیش از پیش یاری کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در پیک مصرف آب مشهد به میزان ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز داریم که هشت هزار و ۵۵۰ لیتر بر ثانیه در حال تامین است، ادامه داد: مابقی را با اجرای طرحها و برنامه های متعدد در حال تامین هستیم و کمک و یاری مردم در این زمینه باید باشد.

اسماعیلیان انشعابات غیرمجازی برخی باغ ویلاها را تضییع حقوق مردم دانست و افزود: در این رابطه پیگیری از دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان در این زمینه را داریم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.