وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برنامه تسلیحات در حوزه‌های پدافندی و پدافند هوایی به سامانه های جدید و به روز الکترونیکی خبر داد.

تجهیز تسلیحات پدافندی به سامانه‌های جدید

قدسآنلاین: امیر آشتیانی امروز در جمع خبرنگاران تجهیز ناوشکن دنا به موشک‌های هایپرسونیک گفت: ما همه آن تسلیحاتی را که داریم چه در زمینه‌های موشکی و راکتی و راکتهای هوشمند و بخصوص در حوزه‌های پدافندهوایی در سیستم‌های مختلفی که داریم آماده می‌کنیم به این سامانه‌های جدید مجهز می‌کنیم حالا چه شناور و چه بالگردها و چه سامانه‌های زمینی.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت سخن می‌گفت،  درمورد تولید و خرید هواپیما گفت: ما از نظر فناوری ساخت هواپیما در مراحل خیلی خوبی هستیم و اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم که الآن هم همین‌طور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آن‌هم ضوابط و شرایطی دارد که دنبال می‌شود، حالا از هرکجا که باشد.

امیر آشتیانی در مرود با تغییرات حقوق و شرایط سربازی گفت: در این رابطه از سال ۶۳ قانونی بود که در سال ۹۰ تغییراتی کرد و الان هم تغییرات اساسی در حوزه سربازی دنبال می‌شود که در دولت و کمیسیون سیاسی دفاعی بررسی خواهد شد و کل مسائل سربازی بر اساس این قاعده جدید دنبال خواهد شد. این تغییرات هم در بحث مهارت افزایی و خوشایند سازی محیط سربازی و علاقمندسازی جوانان به سربازی و … است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.