جمعیت ملی اسلامی الوفاق و ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای جنایت صهیونیست‌ها در جنین که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان شد را محکوم کردند

واکنش گروه‌های بحرینی به جنایت صهیونیست‌ها در جنین

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت ملی اسلامی  الوفاق بحرین حمله وحشیانه تروریستی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و سکوت جهانیان در برابر قتل‌عام وحشیانه، کشتار، آوارگی، نقض حقوق بشر، تخریب اموال و بمباران اسرائیل در این اردوگاه را محکوم کرد.

به گزارش مرآه البحرین، جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای با تحسین پایداری ساکنان اردوگاه جنین، مجاهدان فلسطینی و جناح‌های مقاومت در مقابله با تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها تأکید کرد که نتیجه این تجاوز، مانند هر تجاوز دیگری، شکست خواهد بود.

در این بیانیه‌ آمده است که مردم بحرین کاملاً در کنار  مردم فلسطین، مجاهدین و گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین ایستاده‌اند و رژیم‌های سازش‌کار را مسئول ننگ عادی‌سازی روابط و آشتی با رژیم صهیونیستی می‌دانند. رژیمی که مسئول‌ خون‌هایی است که هر روز از اعراب و مسلمانان ریخته می‌شود.

شورای سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی علیه فلسطینیان در  جنین در سایه سکوت بین‌المللی و انفعال رسمی عربی و حمایت مستقیم  رژیم‌های سازش‌کار را  به شدت محکوم کرد.

این ائتلاف ضمن تسلیت به مردم فلسطین و فرستادن  درود به شهدا، برحمایت و پشتیبانی خود از مقاومت دلیر فلسطین تاکید کرد.

نظامیان رژیم اسرائیل بعد از دو روز یورش به جنین و اردوگاه آن که واکنش منفی افکار عمومی در جهان اسلام و منطقه را در پی داشت، با عملیات شهادت طلبانه در تل‌آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ موشکی مقاومت از غزه، به یورش خود پایان داد و نظامیان صهیونیست این منطقه را ترک کردند.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه حمله گسترده‌ای به اردوگاه جنین کرد که بر اثر آن، علاوه بر تخریب و خرابی گسترده اموال و املاک شهروندان فلسطینی، ۱۱ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و به همین تعداد فلسطینی نیز ربوده شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.