معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی در شیراز از روز شنبه هفدهم تیر ماه در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.

برگزاری دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی در شیراز

به گزارش قدس آنلاین،  سید رسول موسوی نژاد در خصوص این خبر بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه عفاف و حجاب مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های فصلی پوشاک عفیفانه، دومین نمایشگاه مد و لباس شیراز با طراحان و تولید کنندگان برتر ملی و استانی از روز شنبه هفدهم تیر ماه ساعت ۱۵ در محل سالن وصال هتل هما، آغاز خواهد شد.

موسوی نژاد با تاکید بر رویکرد این نمایشگاه که عرضه پوشاک عفیفانه برای پاسخگویی به نیازهای اقشار و رده‌های سنی مختلف جامعه است گفت: با توجه به نیاز مبرم امروز کشور، این اداره کل با همکاری و مجوز کارگروه مد و لباس کشور، اقدام به دعوت از طراحان و تولید کنندگان برتر ملی و استانی برای برگزاری نمایشگاه پوشاک عفیفانه با رویکرد کیفیت، طراحی ایرانی و اسلامی کرده است.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس ضمن اشاره به حضور تولید کنندگان مطرح کشوری در این رویداد هنری، افزود: به منظور تشویق طراحان و تولید کنندگان پوشاک و محصولات حجاب، این فرصت در شیراز فراهم شده تا تولید کنندگان به توانند همراه با معرفی پوشاک ایرانی، نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی خود اقدام کنند.

دومین نمایشگاه مد و لباس شیراز، از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ تیر ماه در محل سالن وصال هتل هما شیراز، از ساعت ۱۵ تا ۲۳ پذیرای طراحان و علاقمندان حوزه مد و لباس و عموم مردم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.