مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور مهاباد به میاندوآب، سه نفر کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

واژگونی خودرو در محور مهاباد به میاندوآب سه کشته برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار فداکار افزود: بعد از ظهر جمعه گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد - میاندوآب (محور ترشکان) به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه، خودرو واژگون شده به علت انفجار کپسول گاز و باک بنزین دچار آتش سوزی شد ادامه داد: این حادثه دردناک به علت واژگونی خودروی ۲ کابینه مزدا رخ داد که متاسفانە سه نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باخته و ۲ نفر دیگر بە دلیل شدت جراحات به بیمارستان مهاباد انتقال داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد بیان کرد: در این عملیات نیروهای سازمان با همکاری آتش نشانی شهرک صنعتی، با استفاده از ست هیدرولیکی جنازه ها را رهاسازی کرده و سپس محیط ایمن سازی شد.

فداکار اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

به گزارش قدس آنلاین، محور مهاباد - میاندوآب به طول ۵۰ کیلومتر یکی از محورهای حادثه‌خیز جنوب آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود ، قسمت عمده ای از این محور چهاربانده شده ولی از شهر گوگ تپه تا مهاباد هنوز ۲ بانده باقی مانده است که بیشتر حوادث رانندگی در این محدوده صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.