به نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها فاصله چندانی تا جذب سعید عزت‌اللهی برای تقویت خط هافبک تیم‌شان ندارند.

گره ۲۰ میلیاردی انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس؛ پای هوادار متمول در میان است؟

پرسپولیس با جذب شهاب زاهدی فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی کلید زد و بعد از یک هفته کم‌فروغ، در ۴۸ ساعت گذشته سرخ‎پوشان پایتخت توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری در بازار تابستانه دست پیدا کنند. جذب مسعود ریگی هافبک سابق سپاهان و استقلال به عنوان جانشین کمال کامیابی‌نیا در ترکیب سرخ‌پوشان، یکی از دستاوردهای نقل‌وانتقالاتی پرسپولیسی‌ها بود و در کنار جذب ریگی، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی هم برای ادامه همکاری با مدیران باشگاه به توافق رسیدند.

یحیی گل‌محمدی با وجود جذب مسعود ریگی و شهاب زاهدی، همچنان از فرآیند نقل‌وانتقالاتی تیمش راضی نیست و گفته می‌شود حداقل ۳ خرید دیگر سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه خواهند داشت. محمدحسین کنعانی‌زادگان و سعید عزت‌اللهی در کنار یک مهاجم خارجی، خریدهای احتمالی پرسپولیس در ادامه بازار تابستانه هستند؛ آن‌هم در شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا قرارداد عیسی آل‌کثیر و میلاد سرلک را هم تمدید کنند.

کنعانی‌زادگان گفته می‌شود با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه دست پیدا کرده و توافق در زمینه مسائل مالی می‌تواند حضور این مدافع باتجربه را در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی نهایی کند. گل‌محمدی هنوز مهاجم خارجی موردنظرش را به مدیران باشگاه اعلام نکرده و در زمینه تمدید قرارداد دو ستاره کلیدی سرخ‌پوشان هم گفته می‌شود که عیسی آل‌کثیر رقم مالی بالایی را درخواست داده که مذاکرات در این زمینه در حال انجام است اما میلاد سرلک احتمالاً به دلیل گذراندن دوران خدمت سربازی، نمی‌تواند فصل آینده در پرسپولیس باشد و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به طور جدی‌تر پیگیر مذاکره با سعید عزت‌اللهی شوند.

رضایت‌نامه ۴۰۰ هزار دلاری عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی که همواره در سالیان گذشته بحث بازگشت او به فوتبال ایران مطرح بوده، مذاکرات اولیه را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده است. در این میان، نقطه چالش‌برانگیز در مسیر انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس، هزینه رضایت‌نامه این هافبک باتجربه است. با توجه به اینکه سعید عزت‌اللهی تحت قرارداد باشگاه وایله دانمارک است، مسئولان این باشگاه خواستار دریافت ۴۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه این هافبک ایرانی شده‌اند که رایزنی‌ها در این زمینه در حال انجام است.

مدیران باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای امضای قرارداد ۲ ساله با عزت‌اللهی اعلام کرده‌اند اما در زمینه دریافت رضایت‌نامه از این هافبک باتجربه خواسته‌اند تا با باشگاه دانمارکی مذاکره کند و از آن‌ها تخفیف بگیرد. باتوجه به مشکلات تحریمی و مصائب انتقال پول به حساب باشگاه دانمارکی، پرسپولیسی‌ها از عزت‌اللهی درخواست کرده‌اند تا او هزینه رضایت‌نامه‌اش را بپردازد و سپس در مسائل قراردادی، برای او این مبلغ را لحاظ کنند.

وعده هوادار متمول اجرایی می‌شود؟

عزت‌اللهی که خود در فصل منتهی به جام ملت‌های آسیا به دنبال کسب فرصت بازی بیشتر است، تمایل زیادی به حضور در لیگ برتر ایران دارد و در این زمینه او مشغول مذاکره با مدیران باشگاه دانمارکی است. در این راستا گفته می‌شود که یکی از هواداران متمول باشگاه پرسپولیس مدعی شده که حاضر است نیمی از مبلغ رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی را پرداخت کند تا شرایط برای حضور این هافبک باتجربه در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی فراهم شود.

پرسپولیسی‌ها به نظر می‌رسد با جذب احتمالی سعید عزت‌اللهی به جای میلاد سرلک، دیگر خریدی در پست هافبک نخواهند داشت و احتمالاً تمرکز سرخ‌پوشان پایتخت به روی تقویت خط حمله تیم‌شان خواهد بود. البته که هنوز مذاکره با عزت‌اللهی نهایی شده و در مسیر موازی، پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند شرایط ادامه همکاری با سرلک را فراهم آورند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.