مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: استقبال‌کنندگان حاجیان از حضور در فرودگاه برای برگزاری مراسم استقبال خودداری کنند که این تدبیر به منظور خدمت رسانی بهتر به آنها گرفته شده است.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی: استقبال‌کنندگان حاجیان اجازه ورود به سالن فرودگاه مشهد را ندارند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی اظهار کرد: بخش زیادی از حاجیان سالمند هستند، دمای هوا نیز رو به افزایش است از این رو سرعت عمل در ترخیص زائران از فرودگاه ضروری است که ازدحام جمعیت مستقبلان این روند را کند و مختل می‌کند.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی بیان کرد: نخستین گروه حاجیان استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد می‌شوند.

وی گفت: عملیات بازگشت حج تمتع ۱۴۰۲ طی مدت ۱۰ روز توسط پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز در ساعت سه و ۴۵ دقیقه بامداد ۲۸ تیرماه بر زمین‌ می‌نشیند.

امانی‌ تاکید کرد: آمادگی کامل در فرودگاه برای پذیرش و ترخیص زائران سرزمین وحی وجود دارد و شرایط برای خدمت رسانی مناسب فراهم شده است.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی افزود: در عملیات رفت، ۱۱ هزار و ۴۷۱ زائر خانه خدا در قالب ۴۹ پرواز از ١٣تا ۲۵ خرداد از این فرودگاه به مدینه و جده اعزام شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.