۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 892150

مدیران سازمان خصوصی سازی که تا چند روز پیش به دلیل مشکلات ریشه ای مانع از تزریق پول به حساب باشگاه شده بودند حالا به او  وعده دادند در این مسیر حمایت و پشتیبانی لازم را از وی خواهند داشت تا او بتواند عقب ماندگی استقلال  در هفته های اخیر را جبران کند.

به گزارش قدس آنلاین، سرانجام پس از کشمکش های فراوان میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی هیئت مدیره باشگاه استقلال به صورت رسمی علی خطیر را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب کرد تا او مدیریت این باشگاه بحران زده را در دست گیرد و نگرانی هواداران، کادرفنی و بازیکنان این تیم را برطرف کند.

اما خطیر مطمئنا کار آسانی پیش رو نخواهد داشت، بدهی سنگین باقی مانده از فصل گذشته، گاوصندوق خالی از اسکناس باشگاه و عملکرد ضعیف مدیریت قبل در نقل و انتقالات چالش های بزرگی را پیش روی مدیر جدید آبی‌ها قرار داده تا او بحرانی ترین تجربه زندگی‌اش را پیش رو داشته باشد،اما با این حال مدیران سازمان خصوصی سازی که تا چند روز پیش به دلیل مشکلات ریشه ای مانع از تزریق پول به حساب باشگاه شده بودند حالا به او  وعده دادند در این مسیر حمایت و پشتیبانی لازم را از وی خواهند داشت تا او بتواند عقب ماندگی استقلال  در هفته های اخیر را جبران کند.

خطیر با چراغ سبز سازمان خصوصی سازی و صحبت های شنبه شب خود با حمید سجادی فعالیت خود را از صبح یکشنبه به صورت رسمی آغاز کرد تا شاید بتواند در گام نخست روحیه امیدواری را به اردوی استقلال تزریق کند، ملاقات با علی سامره نخستین جلسه کاری او در قامت مدیر باشگاه استقلال بود، او از سامره خواست با تمام بازیکنان تماس بگیرد تا در جلسه نوبت عصر تمرین استقلال حاضر شوند چون می خواهد حرفهای بازیکنان را به صورت کامل بشنود.

*نوتیس ها و تمدیدها

اما با این وجود یکی از چالش های جدی خطیر در بدو فعالیت در استقلال موضوع نارضایتی کوین یامگا بابت پرداخت مطالباتش بود که گفته می شود قرار است ظرف روزهای آینده مشکل پرداختی استقلال به وی انجام شود تا این بازیکن همراه با سایر بازیکنان استقلال در تمرینات حاضر شود، موضوع تمدید قرارداد بازیکنانی که مورد نیاز جواد نکونام هستند دیگر مساله ای بود که در جلسه عصر دیروز خطیر در کمپ ناصر حجازی بررسی شد و بناست تا پیش از سفر استقلال به ترکیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی این اتفاق نیز رخ دهد و مشکل بازیکنانی نظیر حسین مرادمند، ارسلان مطهری نیز به زودی حل و فصل شود تا آنها نیز قرارداد خود را با استقلال تمدید کنند.

ولی با این وجود نگرانی بزرگ هواداران موضوع خریدهای جدید استقلال درفصل نقل و انتقالات است، هرچند هنوز خطیر در این رابطه هیچ اظهارنظری انجام نداده است اما گفته می شود در مذاکرات خطیر و نکونام فهرست بازیکنانی که مدنظر نکونام برای حضور در استقلال هستند تحویل وی شده و حالا فاز مذاکرات حضورش با این بازیکنان کلید خواهد خورد، گفته می شود نکونام خودش با یاسین سلمانی، امیرحسین حسین زاده صحبت کرده و به آنها گفته فعلا با تیم دیگری مذاکره نکنند تا تکلیف مدیرعامل استقلال روشن شود، حالا به نظر می آید باید منتظر شروع مذاکرات استقلال با این دو بازیکن باشیم.

*خریدهای درشت
اما پرسش مهم اینجاست که با توجه به نظر مثبت نکونام به موضوع جذب عزت اللهی آیا استقلالی ها موفق به جذب این بازیکن خواهند شد یا خیر؟ در این خصوص شنیده می شود عزت اللهی به نکونام گفته است اولویت نخست من بازی در اروپاست اما اگر در اروپا پیشنهاد قابل توجهی نداشته باشم و قرار به بازگشت به ایران باشد ترجیح می دهم به استقلال بیایم اما موضوع مالی نیز اهمیت زیادی برای او دارد به همین دلیل باید دید آیا با وجود پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن او از میان این دو باشگاه کدام تیم را برای فوتبال بازی کردن انتخاب خواهد کرد.
*خارجی بخر

در خصوص بازیکنان خارجی استقلال نیز شنیده می شود نکونام پیشنهادهایی را به مدیرعامل استقلال ارائه کرده اما باید دید آیا خطیر منابع ارزی کافی برای استخدام این بازیکنان را دارد یا خیر با این حال دو هافبک و یک دروازه بان مدنظر جواد نکونام است و قرار است علی خطیر تلاش خود را برای استخدام آنها به کار بگیرد.

*بازگشت کاپیتان

یک نکته مبهم دیگر سرنوشت سیدحسین حسینی با استقلال است؟ در دوره قبلی که علی خطیر در استقلال حضور داشت حسینی و خطیر بر سر رقم قرارداد با یکدیگر به چالش برخوردند که این اتفاق به جدایی خطیر منجر شد اما گفته می شود مشکلات قبلی میان این دو برطرف شده و چنانچه جواد نکونام تصمیم بگیرد که حسینی در ترکیب استقلال باقی بماند، خطیر مذاکرات خود را با او آغاز خواهد کرد، فعلا به سید حسین حسینی توصیه شده تمرینات انفرادی خود را با قدرت دنبال کند تا ظرف نهایتا دو سه روز آینده تکلیف وی برای ماندن در استقلال روشن شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.