به منظور اجرای طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب آشامیدنی ادارات و سازمان‌ها، آب سه دستگاه اجرایی تحت پوشش آبفای منطقه ۶ (شهرری) به دلیل رعایت نکردن موضوع قطع شد.

آب آشامیدنی ۳ دستگاه اجرایی شهرستان ری قطع شد

به گزارش قدس آنلاین،  بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و بر اساس اختیارات تفویض شده مقرر شد آب آن دسته از دستگاه هایی که اقدامی در خصوص رعایت طرح مذکور نکرده اند با اطلاع قبلی و به مدت محدود قطع شود.

براساس بررسی های به عمل آمده به دلیل عدم رعایت موضوع، آب تعداد سه دستگاه اجرایی تحت پوشش به مدت محدود قطع و اخطار کتبی نیز در خصوص مدیریت در مصرف آب و اجرای ۲۵ درصد کاهش صادر و تحویل شد.

این گزارش می افزاید: بدیهی است در صورت عدم رعایت موضوع نسبت به رسانه ای کردن نام دستگاه مورد نظر اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است قطع و ایجاد محدودیت جهت دستگاه های اجرایی که نسبت به رعایت الزام کاهش ۲۵ درصدی اقدام نکنند بطور مداوم و مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

آبفای منطقه ۶ تهران با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر در ۶ منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.