امام جمعه ابرکوه خطاب به ضرغامی گفت:‌ چرا شما شهرستانی را که قطب گردشگری کشور است و مردم به واسطه قوانین تحمیلی شما در وزارت میراث دچار هزار و یک مشکل هستند را نادیده می‌گیرید و حتی فکر حل مشکل مردم خصوصاً در بحث خیابان کوشک، به مخیلّه تان هم خطور نمی‌کند.

امام جمعه ابرکوه خطاب به ضرغامی: به خاطر بی‌توجهی به ابرکوه شما را نمی‌بخشیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه  در واکنش به سفر اخیر وزیر میراث فرهنگی به استان یزد، اظهار کرد: در خبر وزیر میراث به استان یزد باز هم متاسفانه شاهد بی‌توجهی ایشان به شهر میراثی ابرکوه هستیم.

وی با بیان این‌که از وزیر میراث باز هم می‌خواهم کفایت خود را بهتر نشان دهد، افزود: رابطه بازی در سفرهای مکرر به شهرستان‌های برخوردار استان و بی‌اعتنائی به ابرکوه حاکی از بی‌کفایتی در امر توسعه صنعت گردشگری و توزیع عادلانه خدمات است.

امام جمعه ابرکوه  خطاب به ضرغامی گفت:‌ چرا شما شهرستانی را که قطب گردشگری کشور است و مردم به واسطه قوانین تحمیلی شما در وزارت میراث دچار هزار و یک مشکل هستند را نادیده می‌گیرید و حتی فکر حل مشکل مردم خصوصاً در بحث خیابان کوشک، به مخیلّه تان هم خطور نمی‌کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که ما نمی‌توانیم وزیر میراث فرهنگی را ببخشیم صرفاً به خاطر بی‌اعتنایتان به ابرکوه و رسیدگی نکردن بر حل مشکلات مردم، تصریح کرد: بارها توسط نماینده و دیگر مقامات خصوصاً مدیرکل میراث استان از شما دعوت کردیم و گلایه کردیم که چرا ابرکوه را پشت سر انداختید؟ و شما در پاسخ به معاون مأموریت سفر به ابرکوه دادید که نتیجه‌ای نداشت.

وی در پایان خطاب به وزیر میراث فرهنگی تأکید کرد: ما انتظار از خودتان داریم که شهرستانی را که اولین موجود زنده دنیا در آن هست و بیش از ۴۵۰ اثر فاخر باستانی دارد که ۱۵۰ اثر آن ثبت ملی شده به ویژه این‌که مقام معظم رهبری در سال ۸۶ که به استان یزد سفر داشتند و تنها ابرکوه را برای دیدارشان گزینه کردند فرمودند ابرکوه شهری کهن منطقه‌ای نامدار و با نشان این کشور است حالا من نمی‌دانم چرا از چشم شما افتاده و نیم نگاهی به آن ندارید؟!

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    "فرمودند ابرکوه شهری کهن منطقه‌ای نامدار و با نشان این کشور است حالا من نمی‌دانم چرا از چشم شما افتاده و نیم نگاهی به آن ندارید؟!"
    • ناشناس ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      عرض کردم، این آدم مگه توانایی دیدن و هم داره مگه!