ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید با انتشار تصویری در توییتر، خبر پیوستن مهاجم جنجالی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به کهکشانی‌ها را زودتر رسانه‌ای کرد!

ستاره آلمانی رئال، انتقال امباپه به مادرید را رسانه‌ای کرد+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، تونی کروس در بحبوحه گزارش‌ها درباره بالا گرفتن اختلافات کیلیان امباپه و مدیران و رختکن باشگاه پی‌اس‌جی، با انتشار تصویری در توییتر، به گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن قریب الوقوع مرد فرانسوی به رئال دامن زد.

در این تصویر کروس در آکادمی فوتبالی خود در شهر کلن آلمان به همراه کودکی دیده می‌شود که پشت به دوربین ایستاده و روی لباسش که احتمالا پیراهن رئال است، نام و شماره امپابه دیده می‌شود!

ستاره آلمانی رئال، انتقال امباپه به مادرید را رسانه‌ای کرد+ عکس

ستاره آلمانی رئال، انتقال امباپه به مادرید را رسانه‌ای کرد+ عکس

تصویر جنجالی کروس در حالی منتشر شده که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی به‌تازگی برای امباپه ضرب‌الاجل صادر کرد و گفت که مرد فرانسو باید زودتر تصمیمش را گرفته و بین تمدید یا ترک پی‌اس‌جی یک گزینه را انتخاب کند. او همچنین تاکید کرده است که پی‌اس‌جی اجازه نمی‌دهد که ستاره تیم ملی فرانسه به عنوان بازیکن آزاد و به‌طور رایگان پاریس را ترک کند.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید انتظار دارد که اطرافیان امباپه و همچنین باشگاه پی‌اس‌جی قیمتی را برای این مهاجم اعلام کنند؛ البته گفته می‌شود قیمت این بازیکن حدودا ۲۰۰میلیون یورو برآورد شده است.

اولتیماتوم الخلیفی به امباپه ۳۱ جولای به سر می‌رسد و تا پیش از این تاریخ، مرد فرانسو یا باید با پی‌اس‌جی تمدید کند یا اینکه در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

نشریه اکیپ فرانسه که به یک نامه سه صفحه‌ای دست به تاریخ دوشنبه هفته گذشته دست پیدا کرده است، نوشته این که پاریسی‌ها این نامه را به امباپه تحویل داده‌اند.

در بخشی از این نامه آمده است: ما درباره یک خرید بسیار جاه‌طلبانه‌ حرف می‌زنیم که باتوجه به شرایط بازار فوتبال و محدودیت‌های نظارتی، ممکن است کاملا تایید نشود. شرایط کاملا از کنترل ما خارج است ولی ما همچنان به خواسته‌های(بازیکن موردنظر) به شکلی متفاوت از سایر بازیکنان پاسخ می‌دهیم که برای باشگاه هم مشکل‌ساز نباشد. همچنین در مبحث موضع این مهاجم در قبال باشگاه که بدون تمدید خواستار ماندن در پاریس است، صحبت از «فقدان صداقت» در بین است.

هرچند گفته می‌شود که پی‌اس‌جی به این بازیکن اعلام کرده است که اگر بخواهد می‌تواند در سال ۲۰۲۴ باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند اما اظهارات الخلیفی خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

الخلیفی همچنین گفته بود: نمی‌خواهیم پی‌اس‌جی گروگان تصمیم او(امباپه) باشد. خواسته ما این است که او بماند اما نمی‌توانیم اجازه دهیم بهترین بازیکن جهان را مفت و رایگان از دست بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.