مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: طبق آخرین تصمیم دبیرخانه مرکزی جشنواره، مهلت شرکت در جشنواره سلاله تا پایان تیر ماه سال جاری تمدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان: مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای جشنواره سلاله تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام حسین مهدیان اظهار کرد: با توجه به حجم فعالیت‌ها و برنامه‌های بقاع متبرکه بویژه برنامه‌های دهه ولایت و پیرو درخواست‌های مکرر دبیرخانه‌های استانی و متصدیان بقاع متبرکه، مهلت شرکت در جشنواره سلاله تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: این تصمیم در راستای حفظ کیفیت شرکت در جشنواره و ایجاد فرصت مناسب برای متصدیان بقاع متبرکه در راستای تولید گزارش‌های با کیفیت و مطلوب از خدمات و دستاورهای خود در طول یک سال گذشته، اتخاذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: پیش از این پایان مهلت جشنواره ۱۵ تیرماه تعیین شده بود که به علت حجم بالای فعالیت‌های بقاع در این ایام و نیز لزوم تمرکز و توجه جدی به تهیه مستندات جشنواره که وقت و فرصت مقتضی و مناسبی را طلب می‌کرد، در خواست‌های زیادی برای تمدید مهلت شرکت در جشنواره به دبیرخانه‌های استانی و دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

وی تاکید کرد: مهلت تمدید شده به هیچ عنوان قابل تمدید مجدد نیست و از عوامل اجرایی و مدیریتی بقاع متبرکه درخواست می‌شود برای سهولت بیشتر، ثبت مستندات را در اولین فرصت ممکن انجام داده و به روزهای پایانی موکول نکنند.

مهدیان ادامه داد: پس از پایان مهلت شرکت در جشنواره بخش ثبت نام و ارسال مستندات بسته و فرایند داوری آثار آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.