سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: پیگیر مشکلات تیم آویژه مشهد هستیم و ورود لیموندیس به لیگ هم نیازمند برخی شرایط است.

واکنش فدراسیون بسکتبال به انحلال و ورود یک تیم به لیگ

پس از آنکه مشخص شد تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد قصد ندارد در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا کند، اکنون خبرهایی مبنی بر حضور یک تیم از استان فارس در فصل پیش روی سوپر لیگ مطرح شده است.

محسن معزی‌فر سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران، درباره انحلال تیم آویژه صنعت مشهد گفت: فدراسیون بسکتبال پیگیر است تا در صورت امکان مشکلات تیم آویژه را حل کند. فردا هم جلسه‌ای در اداره کل ورزش استان خراسان رضوی داریم تا به مشکلات تیم آویژه رسیدگی شود.

او در پاسخ به این سوال که امکان بازگشت آویژه به لیگ وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: در جلسه فردا سعی می‌کنیم به مشکلات آویژه رسیدگی کنیم.

تیم دوم مهرام در لیگ دسته یک، جواز حضور در سوپر لیگ را کسب کرده است، اما به دلیل اینکه یک باشگاه نمی‌تواند دو سهمیه در سوپر لیگ داشته باشد، به ناچار امتیاز خود را به تیم لیموندیس استان فارس فروخته است تا این باشگاه در فصل آینده لیگ تیمداری کند.دبیر فدراسیون بسکتبال همچنین در رابطه با این موضوع نیز گفت: نامه مهرام در رابطه با این موضوع روز گذشته به دست ما رسیده است، اما برای اینکه تیم لیموندیس در سوپر لیگ حاضر باشد، نیازمند داشتن برخی شرایط است که باید پس از بررسی آن‌ها، حضور یا عدم حضور این تیم در فصل آینده مشخص شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.