رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش ۲۰۰ میلیونی برای طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

پاداش ۲۰۰ میلیونی در انتظار شمشیربازان طلایی در هانگژو

به علیرضا پورسلمان در خصوص پیش‌بینی فدراسیون شمشیربازی از عملکرد این رشته در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت:  ما یک مسیر را طراحی کردیم و با جدیت در آن پیش می‌رویم. هدف ما کسب نتیجه درخشان در بازی‌های آسیایی است. به دنبال این هستیم که یک جایی کره جنوبی را شکست دهیم ولی نمی‌گوییم در کدام رویداد تا بار روانی روی ورزشکار نداشته باشد. فتوحی در قهرمانی آسیا در خواب به خاطر فشار روانی زیاد حرف می‌زد. آنها تحت فشار هستند و ما نباید بار روانی آنها را افزایش دهیم.

وی در خصوص پاداش مدال‌آوران شمشیربازی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بعد مدال برنز در مسابقات اسپانیا یک پاداش مصوب داریم و آنچه مصوب شده را در قهرمان آسیا پای سکو دلاری پرداخت کردیم. چون افتخار آفرینی  پاکدامن مجزا بوده و بعد از 24 سال مدال طلای آسیا را به دست آورده است، با هیئت رئیسه مذاکره کردیم تا مبلغی را به صورت ریالی پرداخت کنیم. پاداش بازی‌های آسیایی هم مصوب شده و اگر بچه‌ها طلا بگیرند تلاش می‌کنیم بالای 200 میلیون تومان دریافت کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص قرارداد امین قربانی، برای هدایت تیم ملی سابر تاکید کرد: قرارداد قربانی تا بازی‌های آسیایی است اما تا المپیک با وی ادامه می‌دهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حقوقی برای شمشیربازان تیم «ب» و جوانان در نظر گرفتید، عنوان کرد: اگر بازیکنی مشمول حضور در تیم ملی باشد حقوق یا هزینه ایاب ذهاب می‌گیرد. منابع محدود است ولی دوست داریم کمک کنیم تا تجهیزات آنها فراهم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.