رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: تعطیلات سراسری پایان هفته علاوه بر افزایش سطح ماندگاری زائران در مشهد، مراجعه‌کنندگان زیارتی و گردشگری در این شهر را نیز افزایش خواهد داد.

تعطیلات سراسری پایان هفته به افزایش ماندگاری زائران در مشهد کمک خواهد کرد

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان اظهار کرد: با توجه به اینکه سایر نقاط دنیا در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل و ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است، عملا ۴ روز از هفته را از دست می‌دهیم. هم‌پوشانی نداشتن روزهای تعطیل ایران و سایر کشورها تداخلاتی ایجاد کرده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: این مصوبه تصمیم خوبی به سود صنعت گردشگری ایران است و سطح اشغال هتل‌ها برای زائران خارجی بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای این طرح باید بخش خصوصی را هم وارد میدان کنیم. بخش خصوصی با یک برنامه‌ریزی، طرح ارزان‌سازی فضاهای اقامتی را برای مسافران فراهم کرده و قیمت واحدهای حمل‌ونقل را نیز مدیریت می‌کند تا مسافر و زائر بتواند بدون دغدغه سفر کند.

مادرشاهیان تصریح کرد: تخفیف‌های ویژه‌ای که برای ایام مختلف در هتل‌های مشهد اعمال می‌کنیم به این دلیل است که جذابیت‌ بیشتری در جذب زائر داشته باشیم. اگر بخواهیم دولت و دیگران را مقصر بدانیم، کار جلو نمی‌رود. باید بخش خصوصی برای جذب مسافر، افزایش ماندگاری زائران و افزایش سطح اشغال هتل‌ها تمهیداتی بیندیشد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: با این طرح علاوه بر افزایش سطح ماندگاری زائران در مشهد، مراجعه‌کنندگان زیارتی و گردشگری در مشهد افزایش خواهد داشت. امیدوارم با خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران بتوانیم سطح اشغال هتل‌ها را به اندازه‌ای برسانیم که مشهد پتانسیل بالایی در آن دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.