فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام درونی در کشور، گفت: همدلی بین مسئولان مختلف کشور باید در خدمت عاشقانه و بی منت به آحاد مردم معنی و مفهوم یابد.

فرمانده سپاه عاشورا: همدلی مسئولان باید در خدمت به مردم معنی پیدا کند

به گزارش قدس انلاین، سردار اصغر عباسقلی زاده روز چهارشنبه در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در تبریز، فصای همدلی موجود بین دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور و به خصوص آذربایجان‌شرقی را دلگرم کننده خواند و افزود: همت و تلاش مدیران به خصوص در مدیریت شهری شهری باید معطوف به خدمات رسانی ایده آل به مردم باشد.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی مردم ایران زمین مدیون مکتب متعالی اسلام است، اظهار کرد: بر همین اساس و طبق آموزه های دینی و مذهبی باید خادم این ملت باشیم، چون خیر و سعادت دنیوی و اخروی همه مدیران در همین امر نهفته است.

عباسقلی زاده ادامه داد: امروز شاهد وحدت و یکدستی بسیار خوب در کشور هستیم که این وحدت همدلانه باید در خدمت مردم به کار گرفته شود و نباید مردم متحمل، بابصیرت و متدین کشور از بی تدبیری برخی مدیران ناراضی باشند.

وی با بیان اینکه هر کس در فریب و توطئه های شبانه روزی دشمن گرفتار شود بی شک شکست می خورد، یادآور شد: طی سال های پس از انقلاب اسلامیثبت شده است که هر فرد با هر مقام و منسبی به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و رهبران اعتماد کرده اند، عزت مند شده اند.

عباسقلی زاده همدلی موجود بین دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به خصوص کلانشهر تبریز را امیدوارکننده خواند و گفت: بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار مجموعه شهرداری تبریز همدلی خوبی حاکم شده است که این امر باید در خدمت به مردم نتیجه بخش شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در سال‌ جاری، اظهار کرد: از تلاش های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز جهت پیشقدمی و حمایت از برگزاری هرچه بهتر این کنگره ملی قدردانی می کنم.

شهردار تبریز نیز در این اجلاس خواستار اصلاح قانون هوای پاک از سوی مجلس شورای اسلامی شد و گفت: مجلس و شوراهای اسلامی شهر باید کمک کنند تا بتوان حق و حقوق شهرداری‌ها از عوارض آلایندگی محیط زیست را دریافت کرد.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی بر اساس اقتضائات در برهه‌ای برخی قوانین را وضع کرده است که امروز برای کلانشهرها مشکلاتی ایجاد کرده و نیازمند بازنگری اساسی است.

وی به عدم پایبندی شرکت‌های خودروساز در قبال قانون هوای پاک اشاره و اضافه کرد: شهرداری تبریز طرح نوسازی تاکسی ها با ارائه تسهیلات کم بهره را آغاز کرده است که با توجه به افزایش قیمت خودرو نیازمند ورود و حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی در این زمینه هستیم.

هوشیار افزود: وزارت کشور تمامی دستگاه های اجرایی را برای تحقق سرانه فضای سبز ۱۵ مترمربعی ملزم کرده اما تاکنون در این خصوص هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی از ارائه پیوست فرهنگی برای بودجه شهرداری تبریز برای نخستین بار خبر داد و افزود: بودجه شهرداری تبریز در سال جاری ۲۰ همت است و برای اولین بار پیوست فرهنگی بودجه نیز تعریف شده است.

این مجمع ۲ روزه با حضور روسای شوراهای اسلامی و شهرداران ارومیه، اردبیل و زنجان در تبریز روز گذشته برپا شده است و امروز به پایان می رسد.

شصت و هفتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور اردیبهشت امسال در شیراز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.