معاون وزیر ورزش وجوانان در حاشیه درحاشیه دوازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور در بردسکن از قرار گرفتن همایش ملی زورخانه ای در تقویم سالانه فدراسیون ورزش های زورخانه ای خبر داد.

برگزاری دوازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای وپهلوانی کشور در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان درحاشیه دوازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای وپهلوانی کشور در بردسکن در گفتگو با قدس خراسان عنوان کرد: استقبال بی نظیر مردم در کنار خانواده هایشان در اذهان هر بیننده ای ماندگار می ماند.

وی حضور 6000نفری علاقمندان دربزرگترین گود روباز در بردسکن را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: همایش زورخانه ای در بردسکن در تقویم سالانه فدراسیون ورزش های زورخانه ای قرار می گیرد و امسال به منظور حمایت از این اقدام  مبلغ 2 میلیارد ریال تخصیص یافت وهرساله درهمین راستا مبلغی برای اجرای این همایش وکمک به متولیان اختصاص می یابد.

وی ازبرگزاری همایش سیزدهم وبرنامه ریزی لازم در دبیرخانه این همایش برای سال آتی خبرداد وافزود: در سال آتی همایش سیزدهم با محوریت ایام ماه محرم وبصورت حماسی در این شهرستان برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان استقبال ورزشکاران از استان های مختلف وشهرستان های کشور را اقدامی دوست داشتنی نام برد وگفت: اجرای این برنامه در این شهرستان که دارای ظرفیت های بزرگی در صنایع دستی، کشاورزی وصنعت است ما را بر آن داشت تا برنامه ای همایش سیزدهم را با نگاهی ویژه در شهرستان بردسکن وبا توجه به ایام ماه محرم که در سال آینده همزمان خواهد شد، بصورت ملی مذهبی برگزار کنیم.

پولادگر از تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش کشور در سالجاری وطی سال آتی نام برد و اظهار داشت: بنا به تاکید ریاست جمهوری کلیه پروژه های ورزشی نیمه تمام که سالها است رها شده در دولت سیزدهم به نتیجه خواهد رسید. 

معاون وزیر ورزش وجوانان کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ما در بحث این روزهای فوتبال که بازیکنان باشگاه های دیگری را انتخاب می کنند افزود: باشگاهها در بحث انتقال ویا گرفتن بازیکن بدون توصیه وزارت ورزش خودشان مختار هستند وبا توجه به توان مالی خود می توانند جذب بازیکن داشته باشند. وی از حرفه ای بودن بازیکنان در باشگاه ها را یادکرد وگفت: اینکه بازیکنی از یک تیم به تیم دیگری برود، نشان می دهد که بازیکنان حرفه ای هستند. قابل ذکر است ،

همایش ورزش های زورخانه ای کشور به میزبانی بردسکن که هرساله تا کنون به مدت دوازده سال برگزار شده است با توجه به ظرفیت گود رو باز بردسکن بیش از 6000نفر علاقمند با نوای یا علی این ورزش زیبا را با نوای مرشدان به نظاره می نشینند.

خبرنگار: حسین نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.