نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بزرگترین کمپ ساحلی استان مازندران در شهرستان رامسر خبر داد.

بزرگترین کمپ ساحلی مازندران در رامسر راه اندازی می شود

به گزارش قدس‌آنلاین، سید شمس الدین حسینی روز جمعه در گردهمایی روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی شهرستان رامسر اظهارداشت: کمپ ساحلی شمال و راه اندازی کمیته ملی المپیک شماره ۲ حاصل تلاش و فعل خواستن مدیرکل ورزش استان است و قطعا اتفاق مهمی برای ورزش استان و شهر رامسر خواهد بود.

وی افزایش برگزاری رویدادهای ورزشی در غرب استان را خواستار شد و تصریح کرد: رویدادهای ورزشی فضایی را فراهم میکند که ما انگیزه‌ها و استعدادها را درک کنیم از روسای هیات‌های ورزشی می خواهیم که به دنبال برگزاری رویدادهای مختلف باشید.

وی خاطرنشان کرد: حضور در ورزش پیگیری می خواهد و در مازندران و در غرب استان این انگیزه در بین ورزشکاران به خصوص در هیات های ورزشی وجود دارد.

نماینده مردم تنکابن؛ رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : خیلی خوب است که مدیر دستگاه ورزش نگاه ویژه به غرب استان دارد و سفرهای متعددی را در منطقه غرب داشته است.

حسینی بیان کرد : ورزش یک مولفه‌های را طلب می کند و اگر مدیری به این مولفه‌ها اهمیت ندهد در حق خودش جفا می کند، ورزش باید از درون بجوشد، کسی که وارد مدیریت ورزشی می شود باید اهل جوش و خروش باشد، اگر اهل جوش و خروش هستید هیات را رها نکنید ولی اگر نیستید، هیأت را تحویل شخصی دیگر بدهید.

وی با اشاره به اینکه، ملی‌پوشان خوبی در منطقه غرب استان داریم، خواستار افزایش رویدادهای ورزشی و استعدادیابی شد و گفت: به عنوان مثال، برگزاری تورنمنت بین‌المللی مستریونیورس در رامسر اقدام بسیار مفیدی بود که من از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و مسوولان برگزارکننده سپاسگزاری می کنم.

حسینی گفت : حضور کشتی گیران مثل رضا یزدانی و کمیل قاسمی در کشورهای دیگر برای کمک به ساخت کشتی گیران آن کشورها نشان می دهد چقدر ورزش کشور و استان مازندران با اهمیت است که ستاره‌های ما در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: توجه به زیر ساخت ها بحث بسیار مهمی است که یکی از وظایف ما است اما ما باید به این سمتی برویم که مشارکت و درآمدزایی بیشتری در ورزش صورت بگیرد.

به گفته وی هم بازی های آسیایی و هم بازی های المپیک را در پیش داریم که نیاز است توجه ویژه ای به ورزشکاران و قهرمانان شود.

حسینی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، دنبال این هستیم علاوه بر راه اندازی دومین آکادمی ملی المپیک در رامسر، کمپ ساحلی را هم در استان و رامسر راه اندازی کنیم

وی افزود: ما باید در ورزش‌های ساحلی بدرخشیم، خوب نیست ما ساحل داریم و کوه داریم ولی ورزشکاران و قهرمانان این رشته ها از استان های دیگر باشند، باید ورزشکاران این رشته ها حمایت شوند تا در کشور و در دنیا بدرخشند.

حسینی با اشاره به اینکه بودجه خوبی هم به صندوق پیشکسوتان ورزش اعتبار دادیم، افزود: وظیفه ما حمایت از هیات های ورزشی است اما نیاز است جنب و جوش و تلاش ها بیشتر شود و با برنامه کار شود.

در استان مازندران ۱۷۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.