فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در جهت ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در حاشیه بازدید از این خدمات که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شده بود اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گذشته تا کنون با تمام ظرفیت در مسیر آن قدم برداشته عرصه خدمت است.

وی افزود: یکی از عرصه هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و توجه ویژه ای نیز در مجموعه سپاه به آن شده است؛ خدمت در عرصه بهداشت و درمان می باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از اقشار ۲۲ گانه بسیج است که با ظرفیت بسیجیان خود توانسته با انسجام و سازمان دهی لازم، آن ها را در مناطق هدف مستقر و خدمات لازم را به مردم نیازمند ارائه دهد.

شفائی تصریح کرد: در شهر زاهدان با توجه به شرایطی که دارد تلاش کردیم تا هر هفته در یکی از محله های هدف، با استفاده از پزشکان جهادگری که علاقه دارند در این امر خیر شرکت کنند این خدمات را برپا نماییم و تیم پزشکی را در آنجا استقرار دهیم.

وی افزود: استمرار این حرکت و امتداد خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه از ضرورت های کار ماست و امیدواریم خداوند از این حرکت جهادگران بسیجی ما رضایت داشته باشد.

فرمانده سپاه سلمان گفت: در این بیمارستان سیار خدمات در موضوعات مختلف پزشکی صورت می گیرد که از این میان می توان به حضور فوق تخصص قلب باز و متخصصین طب اورژانس، بینایی سنجی، داخلی، عفونی، اطفال، زنان و مامایی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این حرکت جهادی ۶ تیم پزشک عمومی و ۱۰ تیم دندانپزشکی حضور داشته و به مردم نیازمند خدمت رسانی می کنند.

وی تاکید کرد: همچنین برای این حرکت بالغ بر ۱ میلیارد ریال دارو تهیه و پس از ویزیت توسط پزشکان به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد؛ پیش بینی می شود تا به صورت روزانه بالغ بر ۲ هزار ویزیت توسط تیم پزشکی انجام شود.

شفائی خاطرنشان کرد: این میزان خدمات گرچه حرکت ارزشمندی است اما ما به دنبال آن هستیم تا با افزایش ظرفیت های لازم میزان خدمت رسانی را نیز افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.