رئیس ستاد اقامه نماز گفت: همان طور که برای سلامتی فرزندانمان پزشک اطفال داریم بایستی روحانی مخصوص اطفال نیز داشته باشیم.

باید روحانی مخصوص اطفال داشته باشیم

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی روز شنبه در دومین اجلاسیه سراسری روحانیون حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مشهد اظهار کرد: روش‌های سخنرانی باید تغییر کند و متنوع باشد مثلا اگر بتوانیم خنده حلال را در سخنرانی قرار دهیم می توانیم میلیون ها جوان را جذب کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز ادامه داد: سخنرانی ائمه ما کوتاه بوده است چراکه تاثیر بیشتری دارد و ما نیز باید سخنرانی هایمان کوتاه باشد همچنین اگر قصه گو و تاریخ گوی خوبی داشته باشیم در تبلیغ موفق تر خواهیم بود

وی گفت: دروسی که در حوزه آموزش داده می شود لازم است ولی کافی نیست و هر طلبه ای که می خواهد مدرکی بگیرد باید یک مهارتی داشته باشد و ارائه مدرک باید همراه با فراگیری مهارت باشد در حالی که در آموزش های ما مهارتی آموزش داده نمی شود حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش باید علومی را آموزش دهند که فایده داشته باشد.

قرائتی افزود: در همه امور قرآن را مد نظر قرار دهید و به این کتاب الهی توجه کنید و برای همه طلاب لازم است یک بار تفسیر قرآن را بخوانند و در موعظه و اخلاق به قرآن رجوع کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز ادامه داد: در موضوع تبلیغ باید مطالبی را بیان کرد که برای جامعه مفید باشد. آیات قرآن را همراه با تفسیر مطالعه کنید چون قرآن کلامی است که هر حرف آن نکته دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.