معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۴۰ مشاور وزیر در امور ایثارگران از نخستین ساعات اداری روز یکشنبه با حضور در ادارات کل و دستگاههای اجرایی این استان در مشهد، پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات ایثارگران شدند.

میز خدمت ایثارگران با حضور ۴۰ مشاور وزیر در ادارات خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، صدیقه خدیوی پیرامون برپایی این میز خدمت اظهار کرد: هشتمین سفر استانی مشاورین وزرا در امور ایثارگران نصیب مشهد شد و از امروز، دستکم ۴۰ نفر از مشاوران وزرا و روسای دستگاههای اجرایی کشور با حضور در ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی، فرآیند پاسخگویی ۲ روزه به ایثارگران استان را آغاز کردند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در این میز خدمت مشاوران وزرا به همراه مدیران کل پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات ایثارگران هستند و فهرستی از حضور این مشاوران وزرا به اطلاع ایثارگران استان رسیده است.

وی گفت: رضا رحیمی نسب، مدیر کل و دبیر مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طی امروز و فردا به صوررت مستمر بر تشکیل و فعالیت میزهای خدمت و پاسخگویی به ایثارگران در سطح ادارات مشهد نظارت دارد.

خدیوی بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است چند دستگاه اجرایی زیر مجموعه یک وزارتخانه باشند، لازم است ایثارگران عزیز برای گفت وگو چهره به چهره با مشاور وزیر مربوطه در امور ایثارگران پیش از عزیمت به دستکاه اجرایی برنامه تشکیل میز خدمت را در دستگاه اجرایی مورد نظرش دریافت کند.

مطابق اعلام دبیرخانه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در هر دوره سفرهای استانی متمرکز، مشاوران وزرا پاسخگوی حدود سه هزار ایثارگر می باشند و به مشکلات این تعداد رسیدگی می کنند.

مردم خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه صیانت از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

جمعیت زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ۳۸۰ هزار نفر است و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر در این استان جویای شغل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.