نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و باید همواره جایگاه این عزیزان حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: خانواده شهدا چشم و چراغ مملکت هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با حضور در منزل شهید میلاد حیدری دومین شهید مدافع حرم از استان کردستان با خانواده این شهید والامقام از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و باید همواره جایگاه این عزیزان حفظ شود. 

وی با بیان اینکه همه ما به شهدای عزیزمان افتخار می‌کنیم، گفت: شهدا حافظ انقلاب و امنیت مردم بوده و با تقدیم جان و خون خود اجازه نداده‌اند که آرامش و آسایش کنونی از مردم گرفته شود.

پورذهبی تکریم خانواده شهدا را یک وظیفه دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم این عزیزان موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این خانواده شهید تجلیل کرد.

سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و اهل قروه کردستان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم میلاد حیدری ۳۲ ساله و اصالتا اهل روستای وینسار شهرستان قروه و دومین شهید مدافع حرم استان کردستان بود که به صورت مستشاری در سوریه در حال دفاع از حرم آل الله بود، از وی دو فرزند دختر و پسر ۶ و ۳ ساله به یادگار مانده است.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید مدافع حرم، ۱۶ فروردین ماه امسال در شهر قروه برگزار و بعد از ظهر همان روز در زادگاهش روستای وینسار به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.