فرمانده نیروی انتظامی تنکابن گفت: فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی از هفت نفر از شهروندان این شهرستان در غرب مازندران یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری به شیوه رسیدساز جعلی در تنکابن

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی با خرید کالا، موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.
وی اظهارداشت: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد، متهم با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسید ساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان تنکابن کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم که با همین روش اقدام به خرید اجناس در این شهرستان کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
وی تصریح کرد : این متهم ۲۸ ساله در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از هفت نفر از شهروندان در این شهرستان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ دیلمی با تاکید به شهروندان گرامی مبنی بر رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش کالا و اطمینان کامل از واریز و یا انتقال وجه به حساب آنان در صورت بروز مشکل سریعاً موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.