فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: تانکر حامل سوخت بنزین در محور بردسکن به سبزوار از جاده خارج و واژگون شد.

واژگونی تانکر حامل سوخت بنزین در جاده سبزوار به بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسن شاکری اظهار کرد: تریلی حامل سوخت از بندرعباس به سبزوار در حال حرکت بوده که در کیلومتر ۳۰ این محور به علت تخطی از سرعت مطمنه در محل پیچ و ترمز ناگهانی کشنده از تریلی جدا شده و پس از برخورد و عبور از گارد ریل در قسمت سراشیبی جاده متوقف می‌شود.

فرمانده پلیس راه بردسکن افزود: باتوجه به حساسیت بار تریلی، نیروهای پلیس راه به همراه آتش‌نشانی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای توقف کرده تا از حوادث بعدی جلوگیری کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین بوده خوشبختانه از یک فاجعه جلوگیری شده است.

فرمانده پلیس راه بردسکن ادامه داد: ایمنی محل حادثه توسط پلیس راه به صورت کامل تامین و برقرار است.

بهبود و اصلاح ساختاری جاده بردسکن

دادستان بردسکن در حاشیه بازدید از حادثه جدا شدن تانکر حمل بنزین در محور بردسکن، سبزوار نیز اظهار کرد: پیگیری و نظارت مستمر استاندار انقلابی و جهادی بر عملکرد دستگاه‌های متولی برای بهبود و اصلاح ساختاری جاده بردسکن، سبزوار ضرورت دارد.

پیگیر مطالبات مردم هستیم

پس از اعلام پلیس راه بردسکن مبنی بر جدا شدن تانکر حمل بنزین در محور بردسکن، سبزوار نیز عباس درودی‌نیا، دادستان بردسکن با توجه به مخاطرات ناشی از انفجار احتمالی تانکر در محل حاضر و از نزدیک با همراهی فرماندهی پلیس راه بردسکن نسبت به بررسی حادثه و شرایط عبور و مرور و تدابیر لازم اقدام کرد.

دادستان بردسکن افزود: در راستای حقوق عامه پیگیر مطالبات به حق مردم هستیم و خواهیم بود.

درودی‌نیا اظهار کرد: با توجه به حوادث متعدد جاده‌ای محور بردسکن سبزوار در طول سال‌های قبل و خصوصا در دو هفته اخیر و ضمن در نظر داشتن محدودیت‌ها و منابع مالی دولت لازم است استاندار به عنوان مدیرعالی اجرایی، شخصا و با امکانات موجود اقدامات ضروری و تدابیر لازم جهت اصلاح ساختاری و رفع معایب جاده تا اجرای طرح دوبانده شدن آن اتخاذ و پیگیری کنند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.