رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: تیم مشهد موفق شد در مسابقات قهرمانی کاراته خراسان رضوی به قهرمانی برسد.

مشهد قهرمان مسابقات کاراته خراسان رضوی‌ شد

به گزارش قدس خراسان، هادی امیری، از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان رده‌های مختلف سنی خبر داد و اظهار کرد: تیم کاراته آقایان و بانوان شهرستان مشهد با شکست حریفان به مقام قهرمانی دست یافتند. این مسابقات ویژه سبک‌های WKF بود و با استقبال خیلی خوبی هم همراه بود.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی افزود: در بخش آقایان تیم شهرستان مشهد قهرمان شد، قوچان در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان‌های فیروزه و کلات نیز به صورت مشترک سوم شدند. در بخش بانوان نیز شهرستان مشهد به قهرمانی دست یافت و قوچان و نیشابور نیز به مقام‌های دومی و سومی دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال در این دوره از رقابت‌ها خیلی خوب و بی سابقه بود و این مسابقات در طی ۳ روز در سالن‌های شهید بهشتی و خانه کاراته استان دنبال شد. شهرستان‌های مختلف استان حضور پررنگی در این رویداد مهم داشتند که به حساسیت و هیجان مسابقات هم افزودند.

امیری با اشاره به اینکه کاراته استان با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه گروه‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بود و استعدادهای خیلی خوبی هم کشف و شناسایی شده‌اند. این نشان از توسعه و پیشرفت کاراته در شهرستان‌ها دارد که مربیان سازنده در این زمینه نقش به سزایی داشته‌اند.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی با اشاره به این که شهرستان‌های مختلفی همچون مشهد، کلات، خوشاب، قوچان، نیشابور، چناران، طرقبه، گلبهار، تربت جام و زاوه در این رقابت‌ها شرکت کردند، اظهار کرد: این رقابت‌ها در سطح بالایی بود و بیشتر مبارزه‌ها با حساسیت دنبال شد. مربیان سازنده نقش موثری در رشد کاراته استان دارند، چرا که در طول سال سختی‌های زیادی را متقبل می‌شوند و استعدادهای خوب را شناسایی و پرورش می‌دهند. وظیفه خود می‌دانیم که به مربیان برتر سازنده کاراته استان توجه بیشتری شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.