عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: هنجار شکنان و معاندان به شکل هتاکانه و سازمان یافته، شعائر حسینی، اخلاق، ادب، حجاب و عفت جامعه را هدف قرار داده‌اند اما ریشه آنها برکنده خواهد شد.

آیت الله کعبی:بساط هنجارشکنان و هتاکان به سیدالشهدا (ع) برچیده خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امام حسین (ع) نماد ایمان، فرهنگ جهاد و شهادت طلبی است، اظهار کرد: در دستگاه امام حسین (ع) اخلاص  بسیار مهم است و از نشانه های خدمت مخلصانه این است که فرد نیازبه تشکر ندارد و منت نمی‌گذارد، بدگویی و مذمت بر او اثر ندارد و خود را بدهکار امام حسین (ع) میداند.

وی گفت:  ملت ایران بر پایه گفتمان انقلاب اسلامی وحرکت مخلصانه امام و شهدا که ریشه در جنبش حسینی دارد، پرچم عاشورا را باعزت بربام جهان برافراشته و امروزه این پرچم به دست رهبر انقلاب است.

آیت الله کعبی افزود: دشمنان اسلام و اتاق های مکرو فریب دشمن در تحلیل های شیطنت امیر خود بارها گفتند که از عاشورا و ولایت فقیه ضربه خوردند و تا این ها الهام بخش و حرکت افرین هستند همه توطئه ها نقش بر آب  می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان این بار هم با حماقت و کینه توزی به جنگ شعائر حسینی آمدند، عنوان کرد:کمپین کینه توزانه و هتاکانه بر علیه شعائر وخدمتگزاران حسینی با اشاره دشمنان اسلام به راه انداختند.

وی افزود: بساط رژیم پهلوی به‌خاطر مقابله با دستگاه امام حسین (ع) و ممنوع المنبر کردن واعظان و عزاداری ها برچیده شد؛ در مناطق مختلف از جمله این مناطق عزاداری‌ها برپا بود تا اینکه بعد از مدت کوتاهی رژیم سرنگون شد.

آیت الله کعبی بیان کرد: معاندان و هنجار شکنان به شکل هتاکانه و سازمان یافته، شعائر حسینی، اخلاق، ادب، حجاب و عفت جامعه را هدف قرار داده‌اند اما بساط آنها برچیده خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ما ملت امام حسین وملت شهادت است؛ غیرت و عقلانیت و جوشش عواطف حسینی، بساط دشمنان هویت حسینی را برخواهد کند .
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.