شهردار تبریز در سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری به صورت مفصل به کم و کیف واگذاری اراضی خاوران پرداخت و گفت: زمین های خاوران تبریز تعیین تکلیف می شود.

شهردار تبریز: زمین های خاوران تبریز تعیین تکلیف می شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب هوشیار در سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: از شهروندان به سبب معارضات ۲۰ ساله زمین‌های شهرک خاوران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با برطرف شدن مسئله، گامی مؤثر جهت حل مشکلات شهروندان برداشته شود.

وی با بیان اینکه فازهای اول و دوم مسکن خاوران اولویت کاری شهرداری محسوب می‌شود و تصمیم گرفته‌ایم با تمرکز بر این دو فاز، موضوع زمین‌های خاوران را به نتیجه برسانیم، گفت: سال گذشته قول مساعد دادیم که موضوع زمین‌های فازهای اول و دوم خاوران را حل کنیم که طی این مدت، بیشترین زمان و انرژی برای این منطقه اختصاص داده شده است.

وی همچنین یادآور شد: استعلامات لازم درباره نسق و مشخصات این زمین‌ها آغاز شده است.

شهردار تبریز بیان کرد: در روزهای آتی جلساتی با نمایندگان منطقه خاوران و نمایندگان سیستم‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از بررسی دقیق به الگویی مشخص در خصوص نحوه بررسی و تعیین معیار می‌رسیم تا فرایند به شکل مطلوبی انجام شود.

هوشیار با تأکید بر ضرورت شفاف سازی و زمان‌بندی، ابراز امیدواری کرد: با همکاری ذینفعان و ارگان‌های مرتبط این فرایند به شکل موفقیت‌آمیزی به پایان رسیده و تأثیر مثبت خود را بر روی رونق منطقه خاوران نشان دهد.

وی با بیان اینکه بعد از پیگیری سال قبل از اردیبهشت سال جاری موضوع بازنگری طرح به شهرداری ابلاغ شده، گفت: اطلاع داده بودیم از ابتدای تیر در رابطه با اراضی فاز اول کار جلسات شروع شده است

شهردار تبریز با بیان اینکه می‌خواهیم تعیین تکلیف به صورت شفاف انجام گیرد، گفت: سه نفر به نمایندگی از ذینفعان به همراه کارشناسانی از اداره مرتبط نظارتی در جلسات بررسی حضور داشته و در جریان امور قرار گیرند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این فرایند به پایان می‌رسد چرا شهرداری نیز خواهان رونق در شهرک خاوران است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.