مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد خوبش در دیدارهای تدارکاتی، به سرمربی این تیم ثابت کرد که می‌تواند روی او برای گلزنی حساب کند.

پیام مدافع پرسپولیس به گل‌محمدی؛ روی گلزنی من حساب کن!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی با برگزاری دیدارهای دوستانه خود را برای بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند که تا کنون در مسیر آماده‌سازی، چهار دیدار دوستانه انجام داده است.

سرمربی پرسپولیس در مسابقات دوستانه در اندیشه شناخت ترکیب و نحوه بازی تیمش برای تکرار موفقیت‌های داخلی در فصل قبل و البته موفقیت در سطح بین المللی است.

یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به اهدافش برنامه خود را به باشگاه ارائه کرده تا خواسته‌هایش برآورده شود و باشگاه هم دراین راستا شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را جذب کرد. حالا سرخپوشان به دنبال این هستند تا بتوانند با انجام بازی‌های دوستانه، برنامه‌ها و ترکیب خود را برای فصل پیش‌رو به دست بیاورند.

تا امروز پرسپولیس در چهار بازی دوستانه مقابل شمس آذر قزوین، پیکان، استقلال خوزستان و نفت آبادان به میدان رفته و در هر چهار مسابقه هم به برتری رسیده تا نوید یک تیم قدرتمند را بدهد اما در این مسابقه‌ها یک بازیکن پیام ویژه‌ای برای سرمربی تیمش داشت.

کنعانی‌زادگان که یکی از خریدهای پرسپولیس در تابستان است، در این مسابقات عملکرد خوبی داشته و نشان داده که سرمربی تیمش می‌تواند در نقش‌های مختلف روی او حساب باز کند.

او که یکی از گلزن‌ترین مدافعان فوتبال ایران محسوب می‌شود و در سرزنی و بازی‌سازی از دفاع بارها مهارت خود را ثابت کرده، در دو بازی دوستانه اخیر هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده و هم ضربه ایستگاهی مقابل صنعت نفت آبادان را تبدیل به گل کرد تا توانش در گلزنی را ثابت کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.