رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر ۲ سارق کش رو زن تلفن همراه، از شهروندان خواست در صورتی که توسط این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند، به پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

انتشار تصاویر سارقان تلفن همراه در البرز / متهمان را شناسایی کنید

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موبایل از فروشگاه‌های عرضه تلفن همراه در شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان به پایگاه یکم پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص کرد که سارقان با ورود به مغازه‌های شلوغ، از غفلت فروشندگان استفاده کرده و به صورت کاملا حرفه‌ای تلفن همراه را با روش کش رو زنی به سرقت برده و متواری شده اند.

شجاعی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدام پلیسی و اطلاعاتی، مخفیگاه سارقان را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت‌های متعدد تلفن همراه در شهر کرج، شهریار و تهران، گفت: برابر دستور دادیار شعبه هشت دادسرای ناحیه ۲ شهرستان کرج، تصاویر این متهمان به صورت بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط آنان مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای تشکیل و پیگیری پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی واقع در ۴۵متری کاج - بلوار ولیعصر- خیابان گیوه کش- جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد مراجعه کنند.

کشف انبار دپو لنت خودرو قاچاق در چهارباغ

جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دپو لنت خودرو قاچاق در منطقه کوهسار در شهرستان چهارباغ خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار، حدود ۱۴ هزار دست لنت کشف شد.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی اظهار کرد : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لنت خودرو قاچاق در یک انبار در منطقه کوهسار، با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صمت به این انبار اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی ماموران موفق به کشف ۱۳ هزارو ۷۶٠ دست انواع لنت خودرو قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.