در پی جسارت به ساحت نورانی قرآن مجید در سوئد و پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهادهای فرهنگی بین‌المللی اقدام به برگزاری هم اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی خواهد نمود.

هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی

هم‌اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی با حضور و سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد،‌ آیت الله احمد مبلغی، آیت الله رضا رمضانی، حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری، حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی پور و جناب آقای دکتر محمود حکمت نیا؛ عصر دوشنبه دوم مردادماه در تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه در شهر تهران برگزار می شود.

هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی

این نشست بین المللی توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و دیگر مراکز مرتبط بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

گفتنی است هم اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن سوزی عصر دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس تهران،‌ خیابان شهید بهشتی(احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.