منابع خبری از گسترش اعتراضات علیه لایحه تغییرات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و پیوستن شرکت های فناوری و بخش خصوصی این رژیم به اعتراضات خبر دادند.

بخش اقتصادی هم به اعتراضات اسرائیل پیوست/ حضور۲۰۰ شرکت فناوری پیشرفته

به گزارش قدس آنلاین، در پی اعلام بیش از ۲۰۰ شرکت فناوری پیشرفته (هایتک) برای شرکت در اعتراضات علیه تغییرات قضایی نتانیاهو، اکنون بیش از ۱۰۰ شرکت پیشرو در بخش خصوصی و موسسه های آکادمیک و بیمارستان ها اعلام کردند که در این اعتراضات شرکت می کنند.

این شرکت ها همچنین اعلام کردند که به کارمندان خود اجازه می دهند که در اعتراضات علیه تغییرات قضایی نقش داشته باشند.

پیش از این شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد، نتانیاهو در گفت ‌وگوهای غیرعلنی تهدید کرده یا تا یکشنبه با من مسائل را حل و فصل می‌کنید یا روند پیشبرد قانون ادامه پیدا خواهد کرد.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست (پارلمان) در پایان ماه جولای لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.