کارگردان فیلم سینمایی «دست ناپیدا» از حضور ۳۵۰ بازیگر زن خوزستانی در این فیلم خبر داد و گفت: در مرحله پیش تولید هستیم و انشالله مرداد ماه فیلمبرداری کار آغاز خواهد شد.

«دست ناپیدا»؛ فیلمی با ۳۵۰ بازیگر زن خوزستانی زیر آفتاب داغ جنوب

به گزارش قدس آنلاین، انسیه شاه‌حسینی با اعلام این خبر گفت: عمده بازیگرانی که در دست ناپیدا ایفای نقش می‌کنند خوزستانی هستند و به جز چند نفر محدود بازیگر مرد، مابقی زنان خوزستانی هستند که در آن ایفای نقش خواهند کرد.

او گفت: در این فیلم به این دلیل بازیگران از بین زنان خوزستانی انتخاب شده‌اند که در واقع نقش خود را قرار است بازی کنند.

شاه‌حسینی اظهار داشت: پس از طی مراحل پیش‌تولید، کار فیلمبرداری دست ناپیدا آغاز می‌شود.

به گفته کارگردان دست ناپیدا، این فیلم در خوزستان و شهر اهواز در حاشیه رودخانه کارون فیلمبرداری می‌شود.

او پیش تر گفته بود: در دست ناپیدا به همراه ۲۰۰ نفر از زنان جنوب و برخی از بازیگران به رودخانه کارون می‌زنیم و لباس می‌شوییم.

به گفته شاه‌حسینی، این فیلم، اثری جذاب و روایت زندگی زنانی است که زمان جنگ در کارون لباس می شستند. نمونه اش کتاب حوض خون است اما این فیلم ربط زیادی به آن ندارد. محور همان است و زندگی زنانی را به تصویر می‌کشد که به کارون می زنند.

شاه‌حسینی گفت: این فیلم روایتگر زندگی زنی است که ۲۰۰ فانوسقه خونین روی دوش دارد و همه را در آب کارون شسته و آنها را به جبهه می فرستد.

«دفاع مقدس مساله شخصی انسیه شاه‌حسینی است». او این را گفته و تاکید کرده در سال‌های جنگ چیزهایی در شرایط آن سال‌ها دیدم و انسان‌هایی را شاهد بودم که پشت خاکریزها به پیغمبری رسیده بودند. آنچه دیده‌ام را باید بازگو کنم و اگر آن اتفاق‌ها و انسان‌ها و شرایط سال‌های دفاع مقدس را به تصویر نکشم گناه کرده‌ام.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.