در پی حریق نان فانتزی در بلوار پاسداران، ۲ واحد آموزشی و ۱ واحد مسکونی طعمه حریق شد.

جزییات آتش سوزی بزرگ در بلوار پاسداران بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این باره توضیح داد:  یک شنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، ساعت ۲۲:۱۷ مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر حریق یک نانوایی فانتزی در بلوار پاسداران را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه حادثه در بلوار پاسداران روبروی اداره دخانیات رخ داده است افزود: به محض اطلاع تیم های عملیاتی از ایستگاه شماره ٢ ، ۶ ، ۷ و ۸ به محل اعزام می شوند و عملیات اطفا و جلوگیری از گسترش حریق به ساختمان های مجاور و ایمنی محل صورت می گیرد.

حسین پور در ادامه گفت: حریق از نان فانتزی در طبقه همکف شروع و با توجه به نگهداری مایعات قابل اشتعال حریق به خیابان و طبقات بالاتر سرایت می کند و ۲ واحد آموزشی و ۱ واحد مسکونی را در بر می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه کسی در محل حضور نداشته و خوشبختانه خسارت جانی ندارد علت آن را در دست بررسی اعلام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس از عوامل انتظامی، راهور و اورژانس که در انجام این عملیات همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست هنگام بروز حوادث از ازدحام جمعیت که موجب اخلال در روند امداد رسانی و همچنین باعث ایجاد حوادث احتمالی دیگر نیز می شود خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.