مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس به حاجی‌آباد با تلاش عوامل راهداری و همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی استان، بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری هرمزگان: تونل تنگه زاغ حاجی‌آباد بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس شرفی  افزود: پس از وقوع تصادف و آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) در محور بندرعباس- حاجی‌آباد که حدود ساعت سه بامداد روز یکشنبه یکم مردادماه رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و بازگشایی تونل با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری آغاز شد که اکنون این مسیر پاکسازی و ایمن‌سازی شده و مردم می‌توانند تردد کنند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه همچنان اثرات دود و خاک حاصل از انفجار در تونل است لذا تمام کاربرهای جاده‌ای هنگام استفاده از این تونل، احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه، تردد در مسیر بندرعباس به حاجی‌آباد و برعکس به صورت دوطرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور با ترافیک سنگین در حال انجام بود اما در حال حاضر ترافیک در این محدوده روان است و خودروها در حال تردد از این تونل هستند

شرفی تاکید کرد: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.