معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی هشدار داد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه یک کاندیدا را بر نمی‌تابیم.

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه یک کاندیدا را بر نمی تابیم

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی در برنامه خراسان آینده اظهارکرد: عدم مداخله دست اندرکاران و مدیران در بحث انتخابات و آنهایی که امکانات دارند به نفع، له یا علیه شخصی از کاندیداها ممنوع است و آن را برنمی‌تابیم.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در شوراهای اداری شهرستانها شرکت می کنیم و تذکرات لازم را در همه سطوح به مدیران می دهیم که حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی را نخواهیم و نخواهید داشت و اگر اتفاق بیفتد خودمان را مصمم کرده ایم که به جد برخورد کنیم.

وی اضافه کرد: رأی مردم تأثیر گذار است و به گفته حضرت آقا و ولی ما هر رای حق الناس است و ما نمی گذاریم این حق الناس پایمال شود.

طباطبایی در خصوص زیرساخت ها در حوزه انتخابات الکترونیک توضیح داد: ما باید امکانات فنی لازم در کل استان در اختیار داشته باشیم، ما مواردی که باید تکمیل شود را شناسایی کردیم، اعلام کردیم چنانچه قرار باشد در کل استان انتخابات الکترونیکی برگزار شود باید این موارد تکمیل شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۲۳ فرآیند انتخابات الکترونیکی است. آن ۲۳ فرآیند این ظرفیت را دارد که در ساعاتی چنانچه اینترنت قطع شود به صورت آفلاین برگزار شود اما ۲ فرآیند آخر اصلا چنین ظرفیتی را ندارد. بنابراین مهمترین بحث، بحث فیبر نوری و زیرساخت اینترنت است که باید در کل استان فراهم و بدون اختلال باشد.

وی بیان کرد: نکته بعدی این است که باید این فضای استفاده از دستگاه ها برای مردم فرهنگ سازی شود که همگان هم بتوانند از این دستگاه ها استفاده کنند هم تمایل به استفاده از این روش را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.