پیکر پاک شهید ستوان دوم رضا شیخی از شهدای حادثه تروریستی اخیر امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، ‌استاندار مازندران، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ساری تشییع شد.

پیکر شهید مدافع امنیت در ساری تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین،  ‌ در حمله مسلحانه گروهک تروریستی که ظهر اول مرداد در مسیر خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست، ستوان دوم"‌رضا شیخی"‌ به همراه سه نفر دیگر از همرزمان ستوان دوم شیخی به نام های مهدی الله پور، محمد رضا اسماعیلی، و حسن وحیدی به شهادت رسیدند.
امروز مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مازندرانی در ساری برگزار شد.

طبق گزارش پایگاه پلیس مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بزرگوار روز سه شنبه سوم مرداد ساعت۲۰ و۳۰ در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد و تشییع آن شهید صبح امروز چهارشنبه از مقابل سپاه شهرستان نکا تا گلزار شهدا برگزار می شود.
 

نماینده ولی فقیه در مازندران روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر شهید "‌رضا شیخی"‌ در ساری برگزار شد، ‌گفت : امروز در جامعه نمونه های زیبایی از وفا به نظام و انقلاب را مشاهده می کنیم و رویش هایی که در این زمینه هستند بسیار زیاداست.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی افزود :‌ در این مقطع زمانی ۲۳۰ هزار شهید که مظهر وفا و صفا بودند تقدیم راه حق و حقیقت شدند که هر کدام از آنها نمونه های ارزنده و درخشنده از وفا به رهبری، ‌مملکت و مردم بودند. وی ادامه داد :‌ امروز در گرامیداشت و تشییع پیکر شهیدی هستیم که نمونه ای از وفا، ‌پایداری و استقامت بود.

امام جمعه ساری گفت :‌شهدا خود بیان زندگی هستند چرا که آنها با باور موضوع "بکشید ما را که ملت ما زنده تر می شود " راه در مسیر مکتب امام حسین که از مرگ و شهادت هراس ندارد قدم گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در مقابل سلاح قدرتمند مکتب حسینی ملت ایران خلع سلاح است، ‌ افزود:‌شهدا وفای خود را نشان دادند و رفتند و شهید شیخی آخرین شهید نیست و این مسیر ادامه دارد.
آیت الله محمدی لائینی در خصوص وظایف مسوولان اظهارداشت: در برخورد با اغتشاشات و ناهنجاری ها و حرام های دینی و سیاسی باید برخورد های سلبی قطعا کافی نیست و باید برخوردهای ایجابی خود را داشته باشیم.

وی در خصوص موضوع وفای به عهد مسئولان گفت که مسوولان هم باید امور معیشت، ‌رفاه جامعه اهمیت بدهند و رفع کنند تا رضایتمندی مردم به نظام و شهدا را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.